Jakie błędy popełniasz, sprzedając swoją używaną odzież?

Sprzedawanie używanej odzieży przez osoby fizyczne to dziś preferowany przez masę użytkowników sposób na dorobienie sobie przed ważnym wyjazdem czy do rzeczy, na której bardzo nam zależy.

Jednak przez pośpiech czy niedbałość może się okazać, że nasze ogłoszenie nikogo nie przyciąga i z naszego planu nici. A można tego łatwo uniknąć, kiedy uświadomisz sobie, co robisz źle i jak możesz to zmienić.

Jak sprzedawać używaną odzież?

Jeśli wystawiasz na sprzedaż swoją używaną odzież, musisz zdawać sobie sprawę z tego, jakiej realnie jest ona wartości. Najlepiej zastanów się sama, ile byś dzisiaj za nią dała, wiedząc o niej wszystko, co faktycznie wiesz. I może się okazać, że cena, którą za nią zażądałaś, jest zupełnie nieadekwatna. Nie traktuj swoich klientów jak kogoś, kto na pewno rzuci się na twoje ubrania bezrefleksyjnie. Postaw w pierwszej kolejności na szczerość. I tak zarobisz na danym ubraniu, a do tego się go pozbędziesz. Ale jeśli cena będzie za wysoka, nie tylko nie uda Ci się go sprzedać, ale do tego będziesz musiała go w końcu wyrzucić.

Zwróć uwagę na to, co wystawiasz. Jeśli masz coś, czego w życiu byś nie kupiła, ale nie dlatego, że nie pasuje do twojego stylu, tylko jest już zbyt znoszone albo staromodne, to tego nie wystawiaj. To samo tyczy się zniszczonych ubrań. Takie rzeczy muszą trafić do kosza, a nie naiwnych konsumentów, którym zniszczysz nimi skutecznie dzień. W końcu Ty sama nie chciałabyś trafić na coś takiego. Do tego wystawianie zniszczonych ubrań może sprawić, że szybko zdobędziesz same negatywne oceny, a co za tym idzie, stracisz wiarygodność i masę potencjalnych klientów, którzy już się Tobą nie zainteresują.

Sprzedaż używanej odzieży – podsumowanie

Ważne jest też, żeby samo ogłoszenie było przejrzyste i odpowiadało prawdzie. Nie pisz, że coś jest w stanie bardzo dobrym, kiedy z przymrużeniem oka oceniasz go na dobry.

Postaraj się, żeby opis zawierał wszystkie potencjalnie ważne informacje na temat tej rzeczy, bo dzięki temu unikniesz fali natrętnych pytań. Zadbaj też o to, żeby zdjęcia były wyraźne i można było spokojnie za ich pomocą określić, czy dany przedmiot pasuje kupującemu. Nie zapomnij też o zostawieniu kontaktu do siebie, na przykład maila lub numeru telefonu, żeby każdy mógł spokojnie zadać Ci ważne dla niego pytania i przekonać się do zakupu.

Więcej artykułów o ciuchach i modzie znajdziesz w serwisie www.arystokrata.pl.